Bel nu: 06 22 900 776

Meer rendement uit gesprekken en presentaties

Referenties

Deelnemers aan recent uitgevoerde trainingen

Perfecte training.
Jan Marko Silvius – Software Asset Manager bij De Nederlandsche Bank

 Ik heb de cursus als heel prettig ervaren. Bovendien erg leerzaam.
DAS Rechtsbijstand

Ik heb gisteren druk gebeld en vandaag ook. Ik heb nu 7 afspraken gemaakt en met elk telefoontje komt het soepeler en beter eruit. Ik denk dat het script wat wij samen gemaakt hebben goed werkt. Vond het verder een hele leuke training en de grootste overwinning zit in het feit dat ik er al 7 heb, is nog lang niet genoeg maar daar ga ik hard aan werken. Mocht ik vragen hebben weet ik je te vinden, nogmaals dank voor de leerzame les.
Stefan Verboom – DS80

Ondanks mijn aanvankelijke scepsis heb ik de hele training als bijzonder interessant ervaren. Ik ben nu in staat om veel beter met mijn klanten te communiceren.
E. van de Boomen – Heijmans Utiliteit

Cursisten worden goed betrokken en door middel van praktijkoefeningen blijf je actief bezig. Boeiend. Leerzaam. Goede praktijkvoorbeelden. Een super training.
Dave van Baarlen – Heijmans Utiliteit

De cursus is duidelijk, doelgericht en blijft boeiend De lesstof blijft hangen. De trainer is gespecialiseerd en brengt het op een goede en prettige manier. Iedereen wordt betrokken tijdens de training. Goede praktische tips om om te gaan met moeilijke situaties.
Niels de Wit – Heijmans Utiliteit

De training van Mario was prettig concreet, praktijkgericht en hands-on. Dit alles gecombineerd met een goede sfeer.
Jurgen Willemsen – De Nederlandsche Bank

Heb genoten - van de 3 vergelijkbare trainingen vond ik deze de beste die me het meeste inzicht heeft verschaft. Zou er niets tegen hebben om een dergelijke training vaker bij te mogen wonen.
DAS Rechtsbijstand

De inhoud van de training zet je aan het denken en geeft je handvatten om moeilijke situaties simpel op te lossen. Het was een zeer leerzame en intensieve training.
E. Haak – Heijmans Utiliteit

Erg leuk, zeer praktisch en veel goede voorbeelden die tot de verbeelding spreken.
Jeroen van Eechoud – De Nederlandsche Bank

Echt een hele goede en leuke training. Hij mag alleen langer, zodat iedereen nog meer kan oefenen.
DAS Rechtsbijstand

Ik heb geleerd om beter in te spelen op de behoeften van de klant. Betere vragen stellen, beter luisteren zodat ik de klant werkelijk kan helpen. Dit ervaar ik als zeer waardevol.
S. Akkermans – Heijmans Utitliteit

 

Back to top